Na druhej priečke z hľadiska predaja sa umiestnila 365-dňová elektronická diaľničná známka. Za prvý polrok sa jej predalo skoro 620.000 kusov a výnos z jej predaja bol na úrovni takmer 31 miliónov eur. Medziročne počet predaných kusov 365-dňovej známky vzrástol o 4 %.
Naopak, mierny medziročný pokles sme zaznamenali pri 30-dňovej a ročnej elektronickej diaľničnej známke. Pri 30-dňovej známke išlo približne o 3-percentný medziročný pokles, pričom počas prvých šiestich mesiacov tohto roka sme predali skoro 218.000 kusov a výnos z predaja 30-dňovej elektronickej diaľničnej známky bol na úrovni 3 miliónov eur. Pokles predaja pri ročnej diaľničnej známke bol zhruba na úrovni 27 %, predalo sa ich približne 260.000 kusov a výnos bol na úrovni skoro 13 miliónov eur.
Celkovo vybrala NDS na diaľničných známkach od januára do júna takmer 60 miliónov eur a predala 2,3 milióna kusov elektronických diaľničných známok.