Súčasťou stavby je 18 mostov a v najbližších dňoch uložíme prvé nosníky na moste nad cestou Pri Mlyne. Výstavba celého projektu prebieha v dotyku s prevádzkovanými cestami, či už samotnou D1 alebo cestami nižších kategórií. Aj z tohto dôvodu musí byť počas položenia prefabrikovaných nosníkov na most uzavretá miestna cesta Pri Mlyne v bratislavskej mestskej časti Vajnory. Presun nosníkov a ich uloženie na mostnú konštrukciu budú vykonávať ťažké pracovné stroje a počas prác je z hľadiska bezpečnosti motoristov vylúčené, aby práce prebiehali bez odklonenia dopravy. Predmetná výluka v dĺžke 270 m medzi cestou I/61 (Senecká cesta) a železničným priecestím, bude prebiehať v čase najnižšej dopravnej intenzity – v rámci víkendu 25. a 26. mája.
V súvislosti s výstavbou križovatky D1D4 sa pokračuje v prácach na zhotovení obchádzkových trás, teda nových náhradných vetiev. Nové náhradné vetvy budú najskôr slúžiť pri presmerovaní tranzitu počas dvíhania, modernizácie a rozširovania D1. Neskôr to budú plnohodnotné vyraďovacie vetvy z D1 na križovatku D1/D4.
Rozšírenie diaľnice D1 Bratislava – Triblavina v dĺžke takmer 3,6 km, ktorej súčasťou je aj kľúčové prepojenie diaľnic D1 a D4 patrí medzi aktuálne najvýznamnejšie priority Národnej diaľničnej spoločnosti. Rozšírenie D1 je strategickou investíciou pre zvýšenie komfortu a bezpečnosti desiatok tisíc ľudí cestujúcich najmä z Bratislavy a do Bratislavy. Dokončenie križovatky zásadným spôsobom napomôže odbremeniť hlavné mesto od tranzitnej dopravy.