Pri ďalších segmentoch nosnej konštrukcie už využívame tradičný postup. Nadvihneme nosnú konštrukciu, vysunieme lisy o zhruba 25 centimetrov, uložíme nosnú konštrukciu na úložný blok a stiahneme lisy.
Pri obidvoch typoch vysúvania sa zabetónovaná nosná konštrukcia vo výrobni posúva na špeciálnych klzných plochách a na pilieroch na výsuvných ložiskách s teflónovou platňou. To sa opakuje, až kým sa celý segment nedostane do požadovanej polohy. Potom sa debnenie výrobne pomocou hydraulických lisov výškovo nastaví na realizáciu ďalšieho segmentu. Časti mosta sa po vysunutí zabetónujú. Realizácia jedného segmentu – armovanie, betónovanie a predopnutie - trvá približne jeden mesiac.
Po dokončení bude tunajšia estakáda najdlhšou na Slovensku. Práve ona dominuje úseku R2 Kriváň – Mýtna. Most je situovaný vo výške 15 – 45 metrov a vedie ponad trasu cesty I/16. Začiatok úseku R2 Kriváň - Mýtna nadväzuje na úsek R2 Pstruša – Kriváň. Koniec úseku sa pred obcou Mýtna napojí na úsek R2 Mýtna – Lovinobaňa, Tomášovce, ktorého odovzdanie motoristom do užívania predpokladáme už tento rok. R2 je vedená v údolí Krivánskeho potoka medzi pohoriami Slovenského Rudohoria, Poľany a Javoria. Motoristi po dostavbe získajú bezpečné diaľničné spojenie z Bratislavy až po Lučenec. Moderná štvorprúdovka odľahčí okolité obce i cestu prvej triedy od tranzitnej dopravy.