Naše dáta predaja potvrdzujú, že veľkonočné sviatky sa vyznačujú aj nárastom počtu „sviatočných vodičov“ na diaľniciach a rýchlostných cestách. Nárast sviatočných vodičov usudzujeme z toho, že takmer dve tretiny všetkých predaných elektronických diaľničných známok tvorili 10-dňové, teda tie s najkratšou platnosťou v rámci našej ponuky. Od stredy pred sviatkami do utorka nasledujúceho týždňa sme predali 61.600 kusov 10-dňových známok. Zhruba štvrtinu predaja tvorili 365-dňové známky (23.300 kusov) a predalo sa aj vyše 9.000 kusov 30-dňových známok.
Najviac 10-dňových diaľničných známok sme predali počas Zeleného štvrtka (14.700 kusov) a počas Veľkého piatka (13.700 ks). Pri predaji 365-dňových známok bol vývoj mierne odlišný, najviac sa ich predalo počas Zeleného štvrtka (5000 ks), deň predtým (4100 ks) a v utorok po sviatkoch (3900 ks).
Predaj diaľničných známok počas tohtoročnej Veľkej noci bol mierne zvýšený oproti minulému roku. Najviac narástol predaj známok počas Veľkonočného pondelka, a to o 8%. Viac známok sa v medziročnom meradle predalo aj počas posviatočného utorka (o 5%). V ostatných dňoch bol medziročný nárast medzi 0,4 až 2,2 %.