Kým počas prvých dvoch mesiacov roku 2021 sme predali 747 487 ks eDZ, za prvé dva mesiace tohto roka je to 868 709 ks eDZ. Predstavuje to nárast o približne 120-tisíc ks eDZ. Nárast predaja vidíme aj v štruktúre podľa krajiny registrácie, pri všetkých sledovaných krajinách (napr. Česko, Poľsko, Maďarsko, Ukrajina). Väčší dopyt po diaľničných známkach počas prvých dvoch mesiacov možno pripísať zvýšenému tranzitu zahraničných motoristov cez našu krajinu a do našej krajiny na ceste za lyžovačkou či zimnou dovolenkou po čiastočnom uvoľnení protipandemických opatrení.
V januári sa najviac predávala ročná eDZ - predalo sa jej 309 992 kusov. Za ňou nasledovala 10-dňová eDZ (129 663 ks), 365-dňová (49 060 ks), a 30-dňová eDZ (24 376 ks). Oproti minulému roku stúpol počet zakúpených 365 dňových eDZ o viac ako 10-tisíc kusov, čo svedčí o náraste obľúbenosti tohto typu diaľničnej známky. Na januárových tržbách mala najväčší podiel ročná eDZ(12 916 943€).
Vo februári sa už najviac predávala 365-dňová eDZ - predalo sa jej 149 215 kusov. Za ňou nasledovala 10-dňová eDZ (147 589 ks), ročná eDZ (32 534 ks) a 30-dňová eDZ (26 280 ks). Oproti januáru stúpol počet zakúpených 365-dňových eDZ skoro o 100-tisíc kusov. Na februárových tržbách mala najväčší podiel 365-dňová eDZ (6 217 766,79 €).
Približne 74% všetkých známok bolo uhradených bezhotovostne. Elektronicky cez web www.eznamka.sk a mobilnú aplikáciu eznamka bolo predaných 58% eDZ z celkového objemu predaja.