
Na pravom moste za Piešťanmi bola najskôr kompletne odfrézovaná vrstva vozovky, demontované príslušenstvo, odbúrali sa existujúce rímsy, izolácia a vyrovnávací betón. Následne sa vystužil a vybetónoval nový vyrovnávací betón, položila sa nová izolácia a vybetónovali sa rímsy. Osadila sa nová odvodňovacia sústava, mostné závery, osadilo sa zábradľové zvodidlo a protihluková stena.
„Medzi poslednými činnosťami na pravom moste bolo položenie úplne nového povrchu vozovky. Nasledovať budú teraz práce na ľavom moste, v režime 24 hodín denne, 7 dní v týždni,“ vysvetľuje Rastislav Droppa, prevádzkový riaditeľ a podpredseda predstavenstva Národnej diaľničnej spoločnosti.
Vedenie dopravy
Pre zabezpečenie plynulého vedenia dopravy boli práce rozdelené do piatich etáp, v nadchádzajúcich posledných etapách bude oprava prebiehať postupne v pravom a ľavom jazdnom pruhu ľavého mosta v smere do Trnavy.