Dovoľujeme si Vás zdvorilo informovať, že emailové konto otazka@ndsas.sk a webový kontaktný formulár neslúži na podávanie opakovaných sťažností. Každý prijatý podnet je automaticky postúpený na preriešenie.
Národná diaľničná spoločnosť, a. s.
Dúbravská cesta 14
841 04 Bratislava
Slovensko
+421 2 583 11 111
Čo sa považuje za sťažnosť?
Sťažnosť je podanie fyzickej osoby alebo právnickej osoby, ktorým sa domáha ochrany svojich práv alebo právom chránených záujmov, o ktorých sa domnieva, že boli porušené činnosťou alebo nečinnosťou Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (ďalej len “NDS”) a ktorým poukazuje na konkrétne nedostatky, najmä na porušenie právnych predpisov, ktorých odstránenie je v kompetencii NDS.
Sťažnosť musí byť písomná a možno ju podať v listinnej podobe.
Čo má sťažnosť obsahovať?
Ak je sťažovateľom fyzická osoba, sťažnosť musí obsahovať meno, priezvisko a adresu pobytu sťažovateľa a jeho vlastnoručný podpis.
Ak sťažnosť podáva právnická osoba, musí obsahovať jej názov a sídlo, meno, priezvisko a podpis osoby oprávnenej za ňu konať.
Sťažnosť musí byť čitateľná a zrozumiteľná. Musí z nej byť jednoznačné proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje a čoho sa sťažovateľ domáha.
Ako a kde možno podať sťažnosť?
A. POŠTOU na adresu :
Národná diaľničná spoločnosť, a. s.
Dúbravská cesta 14,
841 04 Bratislava
B. OSOBNE v sídle spoločnosti
Aká je lehota na vybavenie sťažnosti?
Lehota na vybavenie sťažnosti je 60 pracovných dní, ktorá začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni jej doručenia NDS.
Lehotu na vybavenie sťažnosti je možné predĺžiť o ďalších 30 pracovných dní, a o tejto skutočnosti bude sťažovateľ písomne upovedomený.
+421 2 583 11 111