Na hlavnej trase sa realizujú násypy a odkopy, zahájili sa tiež práce na budovaní cestnej kanalizácie. Práce pokračujú aj na mostných objektoch, kde sa realizujú prechodové oblasti a rímsy. Na častiach mostov, ktoré sú už plne vysunuté, sa realizujú práce na nosnej konštrukcii. Vykonáva sa brúsenie mostovky, ukladá sa izolácia a aplikuje sa ochrana izolácie liatym asfaltom, takisto prebieha montáž ríms či zábradlí.
Výstavba najdlhšej slovenskej estakády sa buduje za pomoci troch technológií výstavby – pomocou výsuvnej skruže, pomocou technológie letmej betonáže a pomocou technológie vysúvania mosta.
O stavbe R2 Kriváň - Mýtna
Začiatok úseku R2 Kriváň – Mýtna nadväzuje na úsek R2 Pstruša – Kriváň. Koniec úseku sa pred obcou Mýtna napojí na úsek R2 Mýtna – Lovinobaňa, Tomášovce. R2 je vedená v údolí Krivánskeho potoka medzi pohoriami Slovenského Rudohoria, Poľany a Javoria. Motoristi po dostavbe získajú bezpečné diaľničné spojenie z Bratislavy až po Lučenec. Moderná štvorprúdovka odľahčí okolité obce i cestu prvej triedy od tranzitnej dopravy.